Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 lipca 2012

Mój sposób na owsiankę

Cierpicie rano na brak czasu? Ja zdecydowanie! Czasem wybiegnę jedynie w pośpiechu łykając herbatę. Jednak staram się mimo wszystko zjeść rano cokolwiek - wszakże śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dziś połowę dnia zajęło mi załatwianie spraw "na mieście", a sami dobrze wiecie, że wszelkie umowy, reklamacje itp. spokojnie mogą zająć człowiekowi wolny dzień. Rano w pośpiechu udało mi się jedynie zjeść owsiankę. 



Owsianka
  • garść lub dwie płatków owsianych
  • 1-2 łyżek ulubionego dżemu (u mnie aroniowy)
  • pokrojone drobno orzechy
  • gorąca woda i mleko

Ten sposób na owsiankę podsunęła mi koleżanka, którą nie cierpi zapachu gotowanego mleka. Zalewamy nasze płatki owsiane wrzątkiem (nie za dużo wody). Przykrywamy miseczkę talerzykiem. Gdy płatki zmiękną odlewamy wodę i nalewamy mleko. Dodajemy dżem i orzechy. Zero gotowania i stania nad garnkiem! Smacznego!



1 komentarz:

  1. Owsianka zawsze jest dobra. :) Sprawdza się nawet przy niewielkiej ilości czasu.

    OdpowiedzUsuń