Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 sierpnia 2012

A myślałam, że...

w łańcuszki bawią się dzieci w podstawówce. :) Zostałam nominowana przez Pawła z Pieczenie chleba i inne przepisy do

The Versatile Blogger Award:

 

 

Zatem zasady zabawy:
- nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
A oto nominowane blogi:

I 7 faktów o mnie:
1. Jestem studentką budownictwa (że niby męski kierunek? :) )
2. Chciałabym kiedyś otworzyć małą kawiarnię, gdzie będzie ponad 100 rodzajów muffinek ;)
3. Nienawidzę sernika z rodzynkami (powinni tego w konstytucji zabronić! ;) )
4. Uwielbiam czeskie filmy (polecam "Samotni" oraz obejrzany ostatnio "Czeski sen")
5. Mam brata, który studiuje archeologie - jak to ktoś kiedyś powiedział - będziemy kopać doły ;)
6. Mam przyjaciółki, które znam 18 lat i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
7. Kocham wszystkie psiaki. No może poza pudlami... ;)

Życzę miłej zabawy (i nigdy więcej łańcuszków!)

 

 

8 komentarzy:

  1. Miło Kasiu się czegoś o Tobie dowiedzieć. Dziękuję za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za nominację! :) NIezmiernie mi miło, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że najważniejsza informacja o studiach ;D Nie spodziewałam się znaleźć tutaj osoby z mojego kierunku, a zarazem z mojej uczelni, jak przypuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację. Mój syn się całym sercem zgadza z punktem 3. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Ciebie w zabawie Versatile Blogger Award. Bardzo lubię Twojego bloga i w pełni zasługujesz na nominację :). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tak wyjątkowe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, wydawało mi się, że już Ci dziękowałam:/ W każdym razie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje się skończyły, my już na miejscu, więc możemy odpowiedzieć na zaległe meile.
    Bardzo dziękujemy za Twoją nominację i wyróżnienie naszego bloga!!! Oj posypały się łańcuszki ostatnio :-)
    pozdrawiamy ciepło

    ps. Film "Samotni" wart obejrzenia. Nareszcie osoba, która też go ogladała :-)

    OdpowiedzUsuń