Szukaj na tym blogu

sobota, 29 grudnia 2012

Sylwestrowa sałatka pieczarkowo - jajeczna!

Sałatka jest pyszna! Polecam ją wszystkim tym, którzy "przejedli się" warzywną sałatką, która zapewne gości w każdym domu na święta. Wszystkie składniki należy bardzo drobno pokroić. Smacznego!


Sałatka pieczarkowo - jajeczna

Składniki:
  • 5 jaj
  • 500g pieczarek (masa po ewentualnym obraniu)
  • 2 nieduże marchewki
  • 2 nieduże ogórki kiszone
  • 2 średnie cebule
  • 2 łyżki majonezu
  • sól, pieprz do smaku

Jajka gotujemy na twardo. Pieczarki czyścimy, obieramy, drobno kroimy. Podsmażamy na oleju, dodając odrobinę soli i pieprzu (ja zastosowałam pieprz biały). Cebule obieramy, również bardzo drobno kroimy (ja wrzucam do malaksera ;) ) i podsmażamy na osobnej patelni. Przerzucamy wszystko do jednej miski i czekamy, aż odrobinę ostygnie. Marchewkę należy ugotować do miękkości. Drobno pokroić i dodać do pieczarek i cebuli. Jajka obieramy ze skorupek, kroimy. Podobnie robimy z ogórkami (ja ogórków nie obieram ze skórki). Wszystkie składniki mieszamy. Dodajemy majonez, sól i pieprz i ponownie mieszamy. Przed podaniem schłodzić w lodówce 2 godziny, aby składniki się przegryzły. Smacznego!


P.S. Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga odpowiadać będzie moim Czytelnikom. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz